Followers

Wednesday, August 3, 2011

sedih


assalamualaikum buat diriku dan kwn2 di blogger ni...

hari ni..sha rasa sedih sgt2...besar btul dugaan nye...sha tau salah sha...ye memang slh sha..tp xperlu lah smpai ckp mcm tu pada sha..memang awk x de perasaan..tp sha ada perasaan..hum,...sha cube nk wat x tau je..tp sha tetap rasa sedih sgt2....sha rasa mcm nk jadi orng lain supaya dia x nmpak sha dn x mrah2 sha lagi..siapa lah sha ni.."BUAT KERJA PUN DAH LAH LAMBAT" hum...sedih sgt2...hanya Allah je lah tahu perasaan sha.,..sha rasa mcm nak pergi jauh2 xnk tgk dia..sha bukan lah x leh terima teguran d
ia..tp teguran dia memang menyakitkan hati..ada staff2 len..hum...mcm mane lah sha nk hilangkan perasaan mudah terasa dan sensitif ni..xpelah...sha akan anggap semua tu terjadi pasti ada sebabnye dan pasti ada hikmahnye....^_^


Ya Allah,,hanya kepada-Mu aku memohon segala kekuatan Ya Allah...
Ya Allah, Kau tabahkan lah hatiku Ya Allah...
Tabahkan hatiku menghadapi sikap orang-orang disekelilingku Ya Allah..
Kau kuatkan Imanku..
Kau berikanlah aku kesabaran yang tinggi dalam menghadapi ujian-Mu Ya Allah..
Kau jauhkan lah aku dari sikap kurang sa

bar..
Kau peliharalah aku dari sifat benci-membenci sesama insan...
Andai kata suatu hari nanti kesabaranku melebihi batas,
Kau peliharalah aku dari melakukan perkara yang diluar batasan Ya Allah...
Sesungguhya aku hanyalah seorang hamba-Mu yang penuh kelemahan Ya Allah...
Kuatkan hatiku dalam mengharungi hari-hariku sebagai seo
rang anak Mithali, seorang pelajar yang berusaha mencapai kejayaan hidup di dunia, seorang rakan yang berguna kepada rakan-rakannya dan juga sebagai seorang hamba yang mencari kepuasan untuk bekalan di Akhirat kelak.


p/s:sha kuatkan semangat yer,,biar je dia dengan sikap dia tu..


0 comments:

Post a Comment

just for you

sweet loving